Російські авіакомпанії знайшли лазівки для закупівлі деталей для літаків: ЗМІ провели розслідування
Російські авіакомпанії навчилися обходити санкції Заходу через своїх родичів, які живуть за кордоном.
Журналісти провели своє невелике розслідування, яке зафіксувало не один випадок поставок запчастин для літаків РФ з території інших країн, де проживають громадяни Росії.
Учора, 23 серпня, журналісти Reuters опублікували свою статтю "Як Росія тримає у повітрі свій парк західних літаків".
Згідно з такою схемою перевізник Nordwind Airlines зуміли придбати запчастини та комплектувальні для 12 літаків Airbus і 15 - Boeing. Журналісти дійшли такого висновку, детально вивчивши митні декларації.
Одна з компаній, що належать росіянці Карині Букрей, зуміла в Анталії (Туреччина) через фірму Ramses Turizm (належить чоловікові Карини) перенаправити необхідні деталі до РФ.
Також відомо, що авіакомпанія "Уральські авіалінії" з лютого 2022 року, незважаючи на суворі санкції та обмеження, закупила понад 20 одиниць усякого обладнання для своїх літаків.
Відомо, що у РФ більшість деталей і запчастин для літаків потрапляють через посередників у Туреччині, Китаї, Киргизстані, Таджикистані й ОАЕ.
З травня 2022 року по липень 2023 року російські авіакомпанії закупили деталей для літаків на загальну суму в 1,2 млрд доларів.
Раніше ми повідомляли, що вже восени 2023 року РФ можуть відключити від "авіаційного SWIFT".
Нагадаємо, експерти заявили, що до 2026 року РФ може втратити через санкції до 50% своїх пасажирських літаків.