ПриватБанк перестав приймати долар і євро у терміналах: як поповнити рахунок
Проблема полягає у тому, що клієнти часто закачували у термінал старі купюри.
ПриватБанк з 29 травня припинив прийом долара та євро у своїх терміналах самообслуговування. На сьогоднішній день невідомо, чи відновиться ця послуга у майбутньому, та не називаються причини, через які її надання було зупинено, пише Мінфін з посиланням на прес-службу кредитної установи.
При цьому фахівці сфери надання банківських послуг зазначають: проблема пов'язана з тим, що клієнти часто закачують у термінал старі купюри.
Так, член правління Ощадбанку Антон Тютюн розповів, що їхній банк послугу поповнення валютних рахунків через кіоски реалізував 2020 року, але вона пропрацювала лише два місяці через надходження у термінали старих купюр.
"Подивилися, що збираємо з ринку, та закрили цей сервіс", - заявив співрозмовник.
Термінальна мережа ПриватБанку на сьогоднішній день є найбільшою в Україні - вона налічує близько 10 тис. працюючих терміналів.
У банку зазначають: тим, хто хоче поповнити свої валютні рахунки або здійснити інші операції, необхідно звертатися до каси кредитної організації.
Комісія за поповнення валютних рахунків у касах буде такою самою, як і у терміналах, - 0,2% (щонайменше 2 грн), якщо йдеться про кредитні картки, наприклад про таку, як "Універсальна".
У випадку з картами для виплат стягується додаткова комісія у розмірі 0,5% суми.
Нагадаємо, у липні минулого року ПриватБанк повідомив про запровадження нових обмежень, спрямованих на боротьбу з "сірим" обігом коштів. Йдеться про обмеження витрат за картками деяких клієнтів.
У травні 2022 року ПриватБанк реалізував можливість поповнення своїх карток у касах супермаркетів й інших торгових точках.
ВАЖЛИВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД РЕДАКЦІЇ!