Китай "захопив" небо над РФ
Після повномасштабного вторгнення армії РФ в Україну європейські країни закрили небо для літаків із РФ, Кремль вчинив дзеркально.
Рік тому Росію позбавили можливості з'являтися у повітряному просторі ЄС. Кремль, недовго думаючи, ввів дзеркальну заборону, фактично закривши небо Росії для цивілізованого світу. Пропаганда сприйняла це як чергову "перемогу", однак у 2023-му з'ясувалося, що тепер у їхній країні ситуацію контролюють китайські авіакомпанії.
Financial Times пише, що європейські авіакомпанії визнали, що їм буде важко конкурувати з китайськими колегами після скасування локдаунів COVID-19. Це пов'язано з тим, що західні перевізники користуються більш тривалими маршрутами в Азію, щоб уникнути польотів над Росією.
Виконавчий директор Air France-KLM Бен Сміт зазначив, що час польоту між Парижем і Сеулом зріс на три години. А рейси фінської компанії Finnair між Гельсінкі та Токіо тепер тривають понад 13 годин, хоча раніше вони тривали 9,5 години.
Пропаганда РФ у захваті від новини Financial Times, однак є нюанс. Російські авіакомпанії вже почали розбирати на запчастини свої літаки, частину екіпажів, зокрема досвідчених пілотів, відправлено у відпустки на невизначений термін, кількість рейсів починають скорочувати та переглядати маршрути.
До речі, Китай уже придивляється до пілотів із РФ, які "подешевшали", та починає переманювати фахівців у свої компанії.
Країни, які закрили небо для РФ:
Кремль намагався врятувати свою цивільну авіацію та просив Китай допомогти запчастинами, але Пекін тільки розвів руками: він не хоче опинитися під санкціями через угоди з РФ, та й у таких умовах захоплення неба РФ можна провести майже без втрат для економіки КНР.
За даними на листопад 2022 року, найбільший російський авіаперевізник "Аерофлот" уже позбувся кожного четвертого літака.
ВАЖЛИВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД РЕДАКЦІЇ!